Battle Of The Three-Ways: Safe Sex Helix Twunks Vs. Bareback BelAmi Hunks

Posted April 14, 2016 by with 30 comments

helix belamiTwo gay porn three-ways to choose from today.

Twink-Bait-034One with condoms.

028One with no condoms.

Twink-Bait-001One with all-American twunks.

004One with European muscle men.

016Twink-Bait-032Both, however, feature big dicks, spit-roasting, and giant loads.

Which three-way would you rather join?

The Helix three-way, starring Blake Mitchell, Evan Parker, and Noah White:

Twink-Bait-013 Twink-Bait-017 Twink-Bait-019 Twink-Bait-025Trailer (watch full scene here):

[Helix: Blake Mitchell, Evan Parker, And Noah White’s Three-Way]

And the BelAmi three-way, featuring Zac DeHaan, Marcel Gassion, and Jason Clark:

006 010 014 027Trailer (watch full scene here):

[BelAmi: Zac DeHaan, Marcel Gassion, And Jason Clark’s Three-Way]

  • Philip Broad

    Thanks for the tip. I’m looking forward to a compare and contrast J/O session soon. Pity Jason Clark isn’t wearing glasses in his scene to match Blake Mitchell.

  • Evan Parker = PERFECTION! What a beautiful looking man.

    • Dale Bergman

      I agree. I’m usually not into twunks but I would take him. He’s adorable and really sexy.

    • sexnando

      today i saw a video with him from a “Zac (rip) and Someone videoblog” or something, the boys went parashoting for Zac’s Birthday… Evan Parker looked so exited after landing i think i fell in love LOL

      i followed that watching a scene with him (and matthew/Ava keading) for the first time. he is love.

  • Trepakprince

    This isn’t even a fair fight if Zac is involved.

    • Hereweare

      ” ” ” ” ” ” ” Blake Mitchell ” ” ……………:-)

      • Trepakprince

        Sorry boo, Blake can’t hold a candle to this man.

        • AdamT

          I love the paintings in the background

    • IdidthatOnce

      Or ANY BA model lbr.

  • Dale Bergman
    • 1234

      Please tell me what movie the gif is from. Thanks

      • Dale Bergman

        It’s from disturbing movie “Mysterious Skin”. The scene in the GIF that I posted was the only erotic scene in the film. Joseph Gordon Levitt plays a prostitute in it. Here’s a clip of the beginning of the scene:

        https://www.youtube.com/watch?v=G-Jq6nVJIew

        • 1234

          Thank you. That movie freaked me out (I totally forgot about that scene, lol).

          • sexnando

            that movie omg so cringy it was awesome but i was terrified the whole time.

          • 1234

            I wanted to kill the lard ass john who raped him & the old fucker coach.

          • sexnando

            that scene on the shower?

          • 1234

            Yes, that psycho. BTW who is the actor who says fuck me w/your teenage cock (see above)? Thanks to Dale uploadng that YT clip, I had to beat off to him

          • sexnando

            That part turned me on so badly i felt really weirdddd lol (teenage cock, not shower)

          • 1234

            I just edited my response to include the actor’s name & delete the underaged part

          • Dale Bergman

            LOL, that GIF is only for teenagers that are 18-19 years old… Evan Parker is 19 (JGL was 23 when the movie was filmed).

          • 1234

            I know- it’s a psychological barrier

          • sexnando

            omg Jhon Ganun is 49 YO lol even creepier

          • sexnando

            Yeah… but the cirumstances on that movie’s World are what makes it ‘weird’

            The character of jgl was there as consecuence to the abuse he endured on his life, etc.

            Thank you for finding the name of the other 😀

          • Dale Bergman

            Yes, but his encounter with this guy was his only sexual encounter as a prostitute that genuinely enjoyed (which makes the scene hot). I still what you’re saying.

  • sneeek

    All the Bel Ami pics look like their slightly out of focus

  • Justin Trenton

    BelAmi has so many hung fit men! Most porn studios just have a few, BelAmi has tons of them.

  • IdidthatOnce

    Why is this even a question?? You’re asking us to choose between gorgeous, fit BA models and ugly, lanky Helix performers? The choice is obvious. Helix has the ugliest performers (I can’t even call them models) in the industry whereas BA has the most gorgeous, beautiful, angelic looking models and always will.

    LMAO as if Blake or Evan (Noah is kind of cute, but still very plain) can even begin to compare to someone like Jean Luc Bisset, Rafael Moretti, Kevin Warhol, Christian Lundgren, or Gino Mosca. HAHHAHAHAHAHAHHAHAHA….HA!

    • Nana Eristavi

      I have absolutely nothing against Helix boys (though, of course, they aren’t a match for BA unrivaled collection of beauties chosen from nearly all the Eastern Europe), but sorry – are the Helix boys on this pics legal? They look so young that it’s just scary!..

  • Maximus

    Hmm, I think I’d choose the gay three-way that features guys who openly admit to enjoying gay sex. I’m radical like that.

    https://media2.giphy.com/media/fHR0X5PiXsUSY/giphy.gif

    • sexnando

      the scenes i have watched from BelAmi tend to bore me a little sometimes… the guys are mostly gorgeous, but i don’t know.